torsdag den 4. oktober 2012

Jeg har fundet den igen

Krealysten. Føler min krealyst og kreaevne har været lidt forsvundet den sidste måned eller to. Men nu er den heldigvis ved, at indfinde sig igen.
Jeg har fundet mine frotté rester frem og jeg har lyst til at lave dyr. Skønne, skøre, skæve dyr. Her er første udkast. Synes nu egentlig, at han er blevet ok skør og skøn. Der skal helt sikkert nogle rettelser til, men alt i alt er jeg tilfreds. Nu er problemet bare, at jeg da mangler frotté. Der går alligevel relativt meget til sådan en lille fyr, så jeg må på jagt.



En anden ting jeg har fået lavet, er denne bestilling på et sæt junior sengesæt. Der blev formanet INGEN retro, blomster og deslige, så det er blevet til stjerne og striber og det er heller ikke tosset, hvis du spørger mig.




2 kommentarer:

  1. Det er det forunderlige ved kreativiteten, den kan komme og gå og nogle gange VIL den slet ikke gå igen. Sød dinosauer, du har lavet. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Heidi, men bliver sgu lidt nervøs og depri når den går sin vej, for den er jo så stor en del af mig...synes jeg selv.
      Knus Ulla

      Slet