torsdag den 25. oktober 2012

Julen står for døren


Dårligt er efteråret skudt igang, men jeg juler altså allerede...tænker også lidt, at det er den nemmeste og bedste både, at komme igennem de her regn og rusk måneder.
Roskilde Julemarked er i år 1. - 2. december og jeg og Line står der selvfølgelig igen i år (note to self: husk indkøb af uldundertøj!!)

Så husk, at sætte kryds den weekend og kom forbi det super hyggelige julemarked. Jeg ved, at der kommer andre her fra blogland med de skønneste sager.


I mens vi var i Sverige på mini efterårsferie - hvor jeg brugte det meste af tiden på at sige, se alle de smukke farver, er det ikke bare smukt/skønt/vidunderligt??
Vi havde fantastisk solskin og skovene vi kørte igennem var så sindssygt smukke at man ikke fatter det. Ludvig på 5½ var dog ret ligeglad og gad dårligt løfte blikket fra nintendoen...suk.

Nåh, men mens vi var derovre, er en lille flok af disse store, flotte, giftige krabater dukket op i haven. Jeg har aldrig set dem før IRL.
Men hey, vi har topmoderne svampe i haven, og mere efterårs/julet bliver det da ikke;-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar