mandag den 8. oktober 2012

Endnu et refashion projekt


For et godt stykke tid siden fanldt jeg over denne smuksak i en af de lokale genbrugser. Den er meget pæda-"gogo" og jeg forelskede mig lige i sekundet jeg så den. Lækker lilla, det fineste broderi på forstykket og snittet var lige i øjet, med posede ærmer og a-snit. Yes, min indre hippie jublede.



Sådan så den ud før jeg gik i gang med saksen.
Jeg kan ikke holde ud at have så tillukkede halsudskæringer, så den er blevet udvidet og har fået kantebånd.
Jeg har også fjernet en masse stof på bagsiden, den havde lige så mange rynker som fortil og da jeg jo er, hvad skal vi sige...én med både til gården og gaden, ja så synes jeg måske rynk både for og bag er lige i overkanten. Så nu er ryggen glat.

Ja, og så har jeg haft "Hair" sange i hovedet resten af dagen....

PEACE LOVE & HAPPINESS



8 kommentarer:

  1. Hvor har du fået den pimpet fin Ulla!!!
    Den var også røget med mig hjem, helt klart :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie.
      Og hvor tit er det lige man ser sådan en lækker hippie sag...aldrig. Så fluks ned i kurven kom den:-)

      Slet
  2. Den er altså rigtig fin, jeg elsker når man kan trylle nyt ud af "gammelt" :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også blevet ret glad for det her refashion, selvom det ikke altid er lige nemt og lige vellykket, hmmm.

      Slet
  3. eiii - hvor er den bare superfin :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde en Mirenesse mascara(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-15.html

    SvarSlet