torsdag den 13. september 2012

Endelig

Igår røg der (endelig) tre pakker afsted med posten...ingen billeder for det er jo en suuurpiiiiice. Jeg håber, de falder i modtagernes smag. Det er jo det, der altid er lidt spændende/nervepirrende ved, at lave ting til "fremmede"...

På lørdag står den på loppemarked i Herfølgehallen (Vordingborgvej 124, 4681 Herfølge, 10-16.) Jeg har ryddet op i gemmerne og det er mit første loppemarked som sælger. Håber bare, jeg ikke skal slæbe alt med hjem igen. Bor du i nærheden, så kom da endelig forbi og hils på:-)

6 kommentarer:

  1. Kære Ulla
    TUSIND TAK for den smukke pude, som kom med posten til mig i dag! Den er bare så flot, og den har allerede fået en plads i en af læderstolene i stuen. Jeg skal nok vise den frem på bloggen også - vær sikker på det:)
    Tak tak tak! Er rigtig glad for den, og den var værd at vente på;)
    Kh Puk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt, at høre Puk. Er rigtig glad for, at den faldt i din smag.
      Kh ulla

      Slet
  2. Kære Ulla.

    Nu har jeg også fået hentet min hos posten, og jeg elsker den! Den er så fin og den passer godt ind hos mig. Der kommer billeder fra mig af også i blogindlæg :-) tusind tak for den!

    Kh Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, at jeg ramte rigtigt Christine:-)
      Pyhhaa, hehe.
      Kh Ulla

      Slet
  3. Har lige været et smut forbi.
    Det er en dejlig blog du har med mange fine ting.
    God aften til dig.

    SvarSlet