lørdag den 16. juni 2012

Veninder på godt og ondt

Jeg har de her to veninder...den ene har jeg hængt sammen med i tykt og tyndt de sidste 20 år. Jeg elsker hende overalt på jorden og hun er der altid for mig. Når jeg er ked, glad, frusteret...ALTID. Men desværre må jeg indse, at vi bare ikke altid, er gode for hinanden....eller hun er ikke god for mig.

Den anden veninde er forholdsvis ny. Det er nyt bekendtskab, nye værdier og det er et venskab jeg gerne vil, men jeg kan også mærke, at det kræver meget af mig. Noget overvindelse. Og overtalelse. Der skal arbejdes for det her venskab.
Ikke fordi der noget galt med hende. Det er faktisk sådan én type, jeg altid gerne ville have som veninde, men vi klikker bare ikke naturligt sammen.
Så det er lidt svært og lidt mærkeligt for tiden.
Kender i det?
Hvor man ved man må videre, ikke jeg slipper min gamle veninde fuldstændigt, men vi må have et nyt forhold og måske lige pt. en god, lang pause fra hinanden.


Og for en god orden skyld,
 så ingen veninder føler sig udsatte, er her tale om Marabouchokolade og løbetræning.

4 kommentarer:

  1. Haha, den var god:) Jeg tror da helt klart, at du bliver glad for hende den nye veninde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg:o)

      Tak for gaven Puk. Har lige åbnet den her til morgen. Lækker, lækker bog og knapper!!

      Slet