lørdag den 9. juni 2012

Tid til fejring


Nu har jeg gået og tænkt og tænkt over, hvordan jeg skulle fejre, at jeg nu har over 100 søde faste læsere. Det blev selvfølgelig en give away, men denne er en surprice. Så altså, du ved ikke hvad du får, men jeg lover, at det ikke bliver kedeligt.

Hvis du har lyst til en overraskelse,
så læg en kommentar og smid et love link (og brug da gerne mit fine billede, ikk´) på din blog/facebook, så alle kan se denne fantastiske mulighed for at vinde lækkerier...hrmm hrmm;o)

Der vil blive trukket èn, måske to eller tre vindere d. 16 juli. Helt fantastisk dag bliver det, med solskin og blå himmel selvfølgelig.


40 kommentarer:

  1. Elsker overraskelser og gaver, så jeg er helt klart med :)

    SvarSlet
  2. Ihh, det lyder spændende! Jeg er med - og har naturligvis linket :-)

    SvarSlet
  3. Følger med glæde din blog, så må simpelthen bare være med her. :-)
    Spændende, at se hvad du har fundet på.

    SvarSlet
  4. En spændende give away på min 5 års bryllupsdag må da bringe held , så jeg deltager gerne :-)

    SvarSlet
  5. Åh ja en overraskelse af de gode slags. Her deltager jeg meget gerne...:-)

    Kh Trine

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint, tillykke med det, og jeg vil da ikke gå glip af chancen, da slet ikke hvis det skønne pudebetræk kommer med i pakken :)Jeg håber jeg er heldig bare denne gang ;)

    SvarSlet
  7. Jeg vil rigtig gerne være med :-) Dejlig blog du har.

    SvarSlet
  8. Jeg er med - og linker :-)
    Kig gerne forbi min giveaway :-)
    Kh. Heidi / pangfang

    SvarSlet
  9. Jeg har rigtig meget lyst til at deltage! :) Jeg har linket, kan du tro.

    Mange hilsner
    Christine

    SvarSlet
  10. I would like to play.
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    http://petite-armoire.blogspot.com/2012/07/giveaway.html

    SvarSlet
  11. Jeg har også lyst til at deltage ligesom alle andre :-)

    http://lillekrille.wordpress.com/giveaway/

    SvarSlet
  12. Jeg er helt klart med og har selvf. linket

    SvarSlet
  13. Er klart med, er vild med overraskelser :)

    SvarSlet
  14. Vil mægtig gerne finde ud af hvad der er i de fine pakker , så jeg vil meget gerne være med. og har linket til dig.

    SvarSlet
  15. jeg vil rigtig gerne være med!
    kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne være med og har smidt link her: vroevlerier.blogspot.com

    Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, mente selvfølgelig:linesvroevlerier.blogspot.com :)

      Slet
  17. Uh, lyder spændende, jeg vil gerne være med :D

    SvarSlet
  18. Hvem elsker ikke overraskelser og gaver?
    Jeg er selvfølgelig med :)

    God weekend!

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Ligesom alle de andre elsker jeg overraskelser og gaver :) Så jeg er med.

    >Simone
    www.simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
  20. Nej hvor spændende... Jeg er med :-)

    SvarSlet
  21. Tillykke med de mange læsere!
    Og hvor bliver man bare nysgerrig... Håber jeg vinder.

    SvarSlet
  22. Eeelsker overraskelser så jeg er game:) ser frem til at læse mere fra dig :)

    cam_thisted@live.dk

    SvarSlet
  23. Overraskelser er altid hyggelige at få, så er klart med. Du har fået en lille plads med billed på min blog :o)

    SvarSlet
  24. Overraskelser er altid godt, så jeg vil også gerne være med :)
    gitte-andersen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Sådan en overraskelses pakke er ikke til at stå for. Deltager meget gerne og melder mig fluks som fast læser. Knus Heidi

    SvarSlet
  26. Uhh hvor spændende! Her må jeg deltage.
    Jeg har linket på min blog http://miraklerne.blogspot.dk/p/give-aways-pa-andre-blogs.html

    SvarSlet
  27. WAW det lyder spændende, jeg vil rigtig gerne være med :)

    jeg har linket her: http://pipismor.blogspot.dk/

    SvarSlet
  28. Stort tillykke med at have rundet de 100 læsere. Jeg vil meget gerne være en af de heldige som får lov at åbne en pakke:-)

    SvarSlet
  29. Jeg har smidt et link på min blog
    www.kreativepips.blogspot.com og håber det bliver mig, som kan åbne en spændende pakke :)

    SvarSlet
  30. Spennende give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne. Ha en strålende kveld.
    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, å bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlet
  31. Elsker overraskelser :) Og tillykke med de +100 faste læsere

    Mvh. Marlene Høj
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  32. Elsker bare overraskelser, så er helt sikkert med

    SvarSlet
  33. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  34. Ih, hvor spændende! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  35. Jeg linker også og krydser fingre - har aldrig vundet :)

    SvarSlet
  36. Jeg har da helt glemt din giveaway - tak for reminderen! Jeg har været fast læser længe, men tillykke med de mange nye:)
    Kh Puk

    SvarSlet
  37. uuhhh elsker overraskelser :-) så jeg krydser finger :-)

    Lækker blog du har dig :-)

    SvarSlet
  38. Orh en lykkepakke! Er da helt klar med :D
    Lækker blog du har dig!

    Venlig hilsen Pia

    SvarSlet