fredag den 18. februar 2011

Nu skal der bages..


 Jeg har sørme været kreativ idag for en gangs skyld. Endelig har jeg fået afprøvet noget tapet klippe klister i en vinkasse. Den blev malet mint udvendig for snart ..ja, 2-3 uger siden. Og den har bare stået og kigget på mig, uden at jeg har kunne tage mig sammen til det sidste. Ja energien er ikke høj i øjeblikket. Man må vælge hver dag hvor kræfterne skal lægges. Men taget i betragtning, at det er første gang jeg tapeserer, så synes jeg resultatet er tilfredsstillende. Er ret vild med de røde blomster. Kassen skal op ved puslepladsen i køkkenalrummet og planen er egentlig, at der skal laves nogle flere. Men jeg har ikke et stort udvalg af tapet og ej heller kasser. Tapet er dog på vej, men kasserne..jaa de kommer vel nok på et tidspunkt.

Og så elsker jeg at gå herhjemme og vente på postmanden. Idag havde han (udover min ventede pakke med ammebh´er) endda en überlækker overraskelse med fra svigerinden i Montana. En hyggepakke til hele familien. Peanutbutter M&Ms til kæresten, superhelte slik til lillemanden og strikkeblade, samt Twilight gadgets til morlille her. Hun foreslår kagespisning af Edwards smukke ansigt. Ikke nogen dårlig idé hvis i spørger mig. Eller måske kagen ligger på Bellas og Jacobs ansigter og så kan jeg jo dobbelt-nyde, kage og Edward;o)
Desuden var der bogmærker og magneter med de kønne unge mennesker. Må da elske USA og alt hvad man kan få derovre!


Så nu vil jeg da bage en kage. En choko-banan kage tror jeg det bliver. Pulver selvfølgelig, husk minimalt energiniveau; dog med rigtige bananer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar