tirsdag den 24. august 2010

Link-love

Er stadig ferierende kameraløs, men det går stadig godt med mit strikkeri. Synes det der hulkrusmønster er helt sjovt og ret lige til. Bliver nok knapt så sjovt når der ikke er mere mønsterstrik og kun helt almindelig glatstrik..så er det kampen skal tages op for alvor:-)

Igår aftes fik jeg sat min nyindkøbte dvd på og så satte tudekanonerne ellers igang..Tess of the D´Urbervilles.. SE DEN. Har kun set afsnit 1+2, og glæder mig allerede til søn og kæreste forsvinder op på 1. salen til godnatlæsning, for så er det 3+4 der skal ses. Er vild med de her klassiske engelske dramaer. BBC rules når det kommer til dramaer.

Tjek lige denne give away, eller lad hellere vær´for JEG vil vinde den;-) Den grønne Essie må da blive min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar