onsdag den 1. september 2010

Nu med billeder på

Tre stk frugtpose blev bestilt af venindes kollega og idag blev de til. Havde helt optur over dem, mens jeg sad og syede og komponerede, kender i det? Håber jo så bare, børnene bliver glade for dem. Men kan man andet end smile med alle de farver??
Synes de er blevet rigtig gode, hvis man må klappe sig selv lidt på skulderen;0)


Og så endelig et billede af min folklore strik, smisk-um-smask-lækre farver som jeg før har omtalt. Har stadig savl i mundvigen over farvene, men min gode strikke mojo forsvandt ligesom vi kom hjem fra ferie, så det har stået lidt stille den sidste uges tid. Øv..er der mon ikke god strikkekarma herhjemme, findes den kun i det svenske?? Eller er det bare fordi jeg er startet på arbejde igen og trætheden har overmandet mig allerede kl 19...Håber da den snart kommer igen, for der er jo stadig masser af det sjove mønsterstrik tilbage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar