søndag den 15. august 2010

10 du bare måtte vide om mig

Hende med havregrød i håret, har sendt legen "10 ting du ikke vidste.." videre til mig, og jeg eeelsker disse lege, så jeg er frisk:-)

Here goes...

Kender i de bøger "mine venner" man havde i folkeskolen,som ens venner skulle udfylde med div. ønsker, drømme, idoler osv? Jeg havde flere bøger og jeg ELSKEDE at udfylde dem selv med jævne mellemrum og kan nu se, jeg skiftede karrieredrømme som vinden blæser. Drømmer stadig om, at finde det helt rigtige.

Jeg er en dagdrømmer.

Jeg er doven og et rodehoved.

Bliver 9 ud af 10 gange hysterisk/hidsig når jeg støvsuger. Fandens fucking lortemaskine sidder sgu altid fast omkring et hjørne..

Har altid haft let til tårer, men efter jeg er blevet mor, er den blevt helt gal. Tog en dag mig selv i at blive tudefjæs over et børnekarneval, hvor ikke engang min egen søn deltog..og de var ikke en gang særlig søde. Frygter allerede sønnens første skoledag; han bliver jo mobbet med sådan en tudemor.

Jeg elsker at ryge, men gør det ikke (mere.) Ville ønske det var sundt, ikke gav hovedpine og stinkefingrer.

Elsker at ligge på gulvet i mørke og høre musik. Allerhelst Pearl Jam. Eller andet med en lækker dyb mandestemme, som krænger sin sjæl ud.

Håber på et mirakel, der gør jeg en dag vågner op 20 kg lettere, uden strækmærker og skæve ben...

Kan ikke finde ud af at skændes.

Har en hemmelighed.


Det var det. Sender den videre til Julie, Julia og Brinja.

2 kommentarer:

  1. Jeps. at være tudevorn ud i ekstremerne hører vist til at være mor. Har selv opdaget at mine tårerkanaler er gået fra størrelse Christianshavns Kanal til Suez-kanalen.
    Fin blog forresten (-og kan læse af ovenstående at du ikke har ændret dig væsentligt siden folkeskolen mht. temperament og musiksmag. Griner)

    Smil fra Line(som ramte tudebunden da jeg græd over filmen Brudens Far...og Løvernes konge...og alt andet der på nogen måde involverer børn/fødsler/dyr/sorg/lykke)

    SvarSlet
  2. Aij Line, er du også i blogland?? Hi hi, velkommen til:-)
    Har lige været ovre og snuse hos dig, super fin blog du har. kan se du har styr på det med layout, måske du kan knække koden for mig mht. headeren? Hvordan får man billede til at fylde hele vejen over?? Mig og computerhalløj, not so good..

    Og nej, tror ikke jeg har ændret mig særligt, siden dengang vi sad på værelset og hørte She´s like the wind og drømte om at danse frækt med Patrick S.;-)

    Kram fra Ulla (som nu drømmer om, at danse frækt med en helt anden ung lækkerhed.)

    SvarSlet