tirsdag den 19. januar 2010

Snakker med mig selv

Jeg strikker og strikker på mit Livsstykke fra Geilsk og jeg har lavet min allerførste snoning..HELT ALENE OG UDEN HJÆLP!!! Jeg er lidt stolt af mig selv.
Jeg elsker jo strik og havde maskinstrik på seminariet og jeg har også en strikkemaskine, som står og keder sig nede i kælderen..har ikke fået pakket den ud efter vi flyttede. Nu er det så ved, at være sådan, at jeg tænker, om jeg overhovedet kan hitte ud af det mere. Surt. Men der er jo ikke andet for end at prøve. Problemet er også, at jeg ikke kan finde de lækre opskrifter til maskinen, som jeg kan til pindene. Og jeg er ikke dygtig nok til at lave dem selv..Men jeg har lige fået farvekort fra Holst og der er SÅÅÅ mange lækre farver, så jeg må snart tage mig sammen og pakke dyret ud. Åltså, jeg har jo ribapperat på, farveskifter osv..det er jo synd og skam den ikke bliver brugt...(Det er her er vist en opsang til mig selv, spring videre hvis i keder jer, eller endnu bedre, hvis i kender nogen som har lækre opskrifter til maskinstrik, modtager jeg gerne tips!!) Kan f.eks laver denne på maskine eller noget i den stil?????
Note to self: må afsætte tid til genopfriskning-af-strikkemaskine-og-muligheder. Har da noget ferie tilgode....

Her er der endnu en chance for lidt lækkert at dekorere med;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar