torsdag den 7. januar 2010

give away

Lige her. Flagranken kunne være helt perfekt på sønnens værelse og knapper...ja jeg æælsker jo knapper, så de ville også blive værdsat.

Kæresten og jeg holdte kæreste-fridag sammen idag. Vi tog ind på Frederiksberg, vores gamle home-town. Vi boede der i 10 år, inden vi fik lillemanden. Og hver gang jeg er inde i nærheden,savner jeg byen heeeelt vildt. Men det nu ikke fordi jeg vil flytte tilbage, vi er meget glade for, hvor vi bor. Men altså, der er bare så hyggeligt og jeg elsker stemningen på Gl. Kongevej.
Vi fik brunch på Café Sokkelund, snuset i de nye forretninger på Smallegade og bare nydt dagen. Rigtig skønt.
Næste fridag vil vi holde sammen med lillemanden, for selvom det er dejligt med kærestedag, så savner vi ham begge to og har liiidt dårlig samvittighed over han ikke er med. Men kun lidt;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar