tirsdag den 29. december 2009

Her er stille

i butikken.. sidder og surfer blogs og se lige hvad jeg fandt her..en lækker give away. Krydser fingre for papegøjerne lander her;-)





Imorges var jeg en tur på hospitalet. Skulle scannes for hævet/betændt skjoldburgskirtel...jeg hader al, hvad der har med sygehuse, sygdom og lægekitler at gøre.

Nu skal jeg så vente til efter nytår med svar, og man kan jo ikke lade være med at tænke det værste. Lægen mente ikke det var en betændt skjoldburgskirtel. hun sagde, det var en knude med væske i..EN KNUDE tænker jeg så..det lyder ikke godt og hun snakkede også om en biopsi, for at være på den sikre side og for at man kunne trække væsken ud. Samtidig virkede hun rimelig fortrøstningsfuld/rolig som om det ikke var noget alvorligt. Så det kan jeg jo så gå og spekulere på den næste uges tid....FEDT. For ca 2½ måned siden var jeg igennem em ufrivillig abort. Jeg var 14 uger henne, men barnet var misdannet og ikke levedygtigt. Efter selve aborten, fik jeg en udskrabning og under den, havde jeg et intuberingsrør i halsen, så jeg mistænker det for, at være skyld i denne hævelse og håber inderst inde, at det bare er det, som er i vejen.. men min fantasi er god og kan løbe løbsk.

Synes egentlig jeg har været rigeligt igennem de sidste måneder. Nå men, vi håber på det bedste og at det hurtigt er overstået.

1 kommentar:

  1. Va kul att du tittade in på min blogg så att jag kunde hitta din! Gott nytt år!

    SvarSlet