torsdag den 10. december 2009

En pelefant


Endelig fik jeg syet en elefant til sønnen..jeg har længe lovet ham at sy en bamse. Han er glad for den, men da den jo lå som gave fra julemanden i hans julesok, er jeg ikke sikker på at, han har forstået, at det er mig som har syet. Sååå jeg slipper nok ikke for at sy en til. Det gør nu heller ikke noget. Er ikke 100% tilfreds med pelefanten her. Den er lavet efter et burda mønster, dog med rettelser hist og her, men synes den er blevet lidt til den store side (og jeg har endda gjort den mindre end mønstret) og så synes jeg snablen er lidt deform. Men det jo ikke noget sønnen kigger på, kun mine krtitiske øjne.

For ca. 1 uge siden modtog jeg min gave fra Ulla i Tyskland. Og jeg må sige at, JEG ELSKER DEN!!!!
2 fine hama perlehjerter (sorry, dårligt billede) og den skønneste make-up-pung-taske. Jeg brugte den med det samme, for jeg skulle til julefrokost og synes bare den var perfekt, til de småsager man altid skal have med .

I LÅÅÅÅÅÅÅÅVEE IT! Tak Ulla.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar