fredag den 11. december 2009

Ugler der griner


Endnu et billede der ikke er super godt, men de kom op med det samme, for de er så kære. Ludvig synes de griner og det må de gerne, bare ikke af ham, siger han meget bestemt.. Uglerne er min gave herfra, hvor jeg var hurtig på tasterne ved gavevandringsleg. Hvilket jeg da lige må konstatere, ikke foregår så hurtigt her på siden..der er i øjeblikket ingen tilmeldte hos mig. Så har du lyst til en lille julegave til dig selv, er der mulighed for det længere nede på siden:-)

Og så er der fin give away hos mette b.

1 kommentar:

  1. Hej Ulla
    Tak for dine beskeder på min blog..
    Ærgerligt at folk ikke er så hurtig på tasterne.. Jeg overvejer lige - problemet er jo at jeg også selv skal igang med at lave noget.. åh.. Det er den travle jul vist ikke lige til for mit vedkommende:-)..

    SvarSlet