tirsdag den 18. december 2012

Julestemning og en efterlysning

Idag har jeg lånt en følgesvend.
 Svigerinden har lånt storeknægten i bytte for lån af lillehunden.
Sig hej til Anton.



Julestemningen breder sig herhjemme. Min chokopige fra vestjysk genbrug er endelig kommet op og hænge. Hun er noget så sød synes jeg.

En lille julegave fra mig til mig er det også blevet til. Fiducia stagen er endelig i hus. Tak Kähler for et dejligt juletilbud.


Et lille blåt træ er kommet frem sammen med træbogstaver lavet af gamle gulvbrædder.
Billederne er fra Instagram og jeg går under navnet Ullaib hvis du har lyst til, at følge med:-)


Og en EFTERLYSNING af juletræsvinderen.
Ellen Katrine, jeg har ikke hørt fra dig. Giv lyd inden kl 22 i aften, ellers trækker jeg en ny vinder.

1 kommentar:

  1. Jeg ønsker dig og dine kære et rigtig godt nytår.
    Håber i kommer godt ind i det nye år!
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet