søndag den 9. december 2012

En hurtig jule give away

Vi har julehygget herhjemme, med oppyntning (endelig siger Ludvig), Disneys juleshow, æbleskiver og en masse sne.

Så derfor skyder jeg en hurtig jule give away i gang. Tre juletræer er på spil (ikke nødvendigvis lige dem på billedet, men samme model.)
13. december er min søster fødselsdag og hvorfor ikke trække en vinder der.
Alt du skal gøre er, at skrive en kommentar her til indlægget. Love-linker du billedet herover fylder jeg pakken med ekstra masser af god julekarma som tak:-)
Århh hvad, nu vi er igang, så er kommer der også en trøstepræmie på spil, men den forbliver hemmelig so far.

Håber i har lyst til at lege med.

17 kommentarer:

  1. Nøh - de er da bare søde, de juletræer.
    Jeg vil gerne lege med - og linker i min sidebar.

    god advents-søndag-aften

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Vores julepynt trænger til udskiftning.

    Hav en dejlig aften!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Hvor.er.de.søde, jeg får lyst at lave hyacinthætter som dem..

    SvarSlet
  4. Hvor er de skønne. De må gerne pynte i mit hjem :) louise_olsen_@jubii.dk

    SvarSlet
  5. jeg er med :)

    kig også gerne forbi mine give aways:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away_29.html
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  6. Sød idé - jeg vil gerne være med :)

    Tjek også min julekalender på Superprinsessen.dk

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Jeg er helt sikkert med og jeg synes da også at du skal deltage i min giveaway, hvor du kan vinde et gavekort på 400,- til luxmode:-)

    SvarSlet
  8. De er skønne :-)
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  9. hvor er de skønne! Jeg vil meget gerne deltage

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her


    SvarSlet
  10. De er da bare for skønne :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  11. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Supersøde træer :) Jeg er med!
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  13. Såååå fine..
    Deltager med 1 lod
    chalottewb@gmail.com

    SvarSlet
  14. Åh ja ! Så dine skønne juletræer i Roskilde og GLEMTE at gå tilbage og købe dem !!! Tsk tsk tsk...
    Jeg deltager med store forhåbninger :)

    SvarSlet
  15. Sikke nogle fine juletræer......Dem ville jeg da meget gerne vinde ;-)

    SvarSlet
  16. Os' mig - så meget som jeg aede dem på julemarked, må de jo næsten være mine

    SvarSlet