onsdag den 5. december 2012

Hvad jeg købte på julemarkedet

Så er Roskilde julemarked vel overstået. Og sikke en kold fornøjelse det var..igen i år. Men fornøjelse var det da. Jeg kan rigtig godt lide stemningen ved sådan et marked. Man møder nye mennesker og får ufattelig meget ros, ikke dårligt;-)

Her er et par af de ting jeg fik købt.

Super skøn taske fra Aurig.
Grøn og pink ER bare lækkert sammen og selvom jeg absolut ikke mangler tasker, ja så kunne jeg ikke stå for denne skønhed.

Et kup fra Anettes kupkasse.

Sidste år købte jeg også keramik fra Anette. Hun laver nogle rigtig flotte ting ogjeg får altid lyst til, at købe hele hendes biks.

Denne weekend står der igen JULEMARKED i kalenderen.
 Line og jeg har stand på julemarkedet på Frederiks Bastion på Holmen. Vi håber på en noget lunerer oplevelse og på en masse købelystne besøgende:-)
Kommer du og siger hej?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar