fredag den 23. september 2011

Work in progess

Jeg er i gang med en taske. Jeg leger lidt med symaskinens mange sømme. Leger med farver, broderi og uld og læder.
Jeg hygger mig.

Kurven med de næsten færdige rangler og punge. Det der mangler skal syes i hånden. Måske til aftenens vild med dans.

Broderiet på tasken er lidt sjovt. Det er ikke bare almindelig korssting. Der er også syet et ekstra sting, henover to felter. Har denne teknik mon et navn, nogen der ved det??
Synes det har en rigtig flot effekt.

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fantastiske rangler! Måske jeg skulle overvejer endnu en af de dersens børn. Det er jo fantastisk med alt det hjemmegjorte lir man kan finde. Hvorfor fandt jeg ikke det da Frida var barn?! Nå det var et sidespor. Ville bare sige at det ser super fint ud med alle dine kreationer :)
    (Kan du evt lave svampene/ranglerne i mindre udgave til ophæng? og så sælge dem til mig!)
    Kh Rie
    ps. har ikke glemt dig, men har bare haft alt for meget om ørene (som jeg plejer). Jeg regner med at sende klemmerne mandag

    SvarSlet