søndag den 25. september 2011

ABC leg

Jeg hopper med på Julias abc leg.
A. Age: 35
B. Bed size: 180x200cm
C. Chore that you hate: Rengøring af badeværelse, samt støvsugning. intet kan gøre mig så hidsig, som når en støvsuger støder på noget og ikke følger med mig uanset hvor hårdt jeg hiver i slangen...argghh.
D. Dogs:  Elsker hunde, men har aldrig haft en.
E. Essential start to your day: Jeg ammer Otto som noget af det første.
F. Favorite color: Lige i øjeblikket er det mørkeblå.
G. Gold or Silver: 50/50. Kommer an på til hvad.
H. Height: ca. 167cm
I. Instruments you play(ed): Gik til klaver og kan stadig skalaen hø hø. Kunne dog Für Elise dengang. 
J. Job title: Butik/salgs assitent.
K. Kids: Ludvig på 4½ og Otto på ½ år.
L. Live: Køge
M. Mother’s name: Lillian 
N. Nicknames: Uls, Ulle, U
O. Overnight hospital stays: Kun ved de to fødsler.
P. Pet peeves: HADER smasken. Folk der smasker og slubrer når de spiser æbler får jeg ticks af.
Q. Quote from a movie: "Can I have me paper back?", The Commitments. Det var en fed film og lige den sætning har sat sig fast. Elsker den irske accent.
R. Right or left handed: Højre
S. Siblings: Storbror og storsøster, der er ni og ti års imellem os, så jeg er en efternøler.
T. Time you wake up: Når Ottouret starter.
U. Underwear: Somregel sort
V. Vegetable you hate: Champignon 
W. What makes you run late: Når jeg har Ulla-tid
X. X-Rays you’ve had: Lunger, knæ, tænder
Y. Yummy food that you make: Kylling
Z. Zoo animal: Er vild med de fleste dyr i Zoo, dog med undtagelse af løven i den Berlinske Zoo, som strintede på mig, bare fordi jeg ville tage et billede af den. Møgløve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar