lørdag den 25. december 2010

Glædelig jul

Glædelig jul til jer alle, ville så gerne vise vores julekort/billedcollage, men af en eller anden grund, kan jeg ikke få det til at fungere...ØV.

Nogen der ved hvorfor? Jeg har lige opdateret det der editor i grundindstillinger, og siden sker der nada når jeg trykke på "indsæt billede" knappen..??? porqué??
Årh bliver så irri, når jeg ikke kan få det computerhejs til at virke (helt klart computerens skyld, ikke min!!)

Bortset fra det, havde vi en rigtig dejlig aften igår og nu er sønnen i fuldt sving med div. gaver der kan bygges, leges med og spilles.

Jeg selv var modig (måske overmodig, eller naiv..?) og ønske mig et strikke kit, Oak, fra Amimono; Og sørme om ikke det lå under træet til mig. Sååå lækkert, men tror den er meeega svær for mine strikkekompetencer. Nu må vi se, ellers må jeg finde en erfaren strikker jeg kan bestikke;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar