fredag den 10. december 2010

December hygge


Weekenden stod på den årlige julefrokost med mine dejlige veninder fra gymnasietiden og deres - lige så dejlige - mænd. I år lagde vi hus til og så måtte vi jo igang med lidt julehygge, for ikke et eneste stykke julepynt var kommet frem.
Jeg fandt koglehjertet dagen før og jeg elsker det!! Tænk at man for bare 99,- kan få sådan et fint bundet hjerte af de fineste kogler. Jeg måtte straks eje og ikke kun overveje.
Det er min veninde (nederst til højre, og hun var godt beruset, derfor det rystede billede *s*) der synes jeg skulle foreviges med min store mave...kan måske godt forstå, hvorfor kunderne på mit arbejde bliver ved med at spørge, om det bliver en julebaby. Men nej, der er godt 3 måneder til termin....suk, gruer da lidt for de sidste måneder.
Hos os kommer julemanden med små gaver i julesokken og her har han været der med perleplader og perler. Stor stor succes:o) Herligt når knægten bliver så begejstret og han bare må have gang sagerne med det samme. Og ved disse stunder bliver der snakket og fortalt til den store guldmedalje. Love it!

Se venligst bort fra rodet i baggrunden...og der er altså stadig prop på vinflaskerne..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar