fredag den 7. maj 2010

Endelig fredag

Så blev det endelig fredag, juhuu.

Nøj, hvor har jeg dog mest af alt, haft lyst til, at blive under et tæppe med en kop varm kakao og en film i flimmeren. Sikke et efterårsvejr og så i Maj??!! Kan jo ikke engang betale sig, at sige vi flytter til Spanien, for der er sgu også koldt og snevejr.....altså hvad sker der lige??



Men under tæppet kom jeg først, da jeg havde hentet sønnen i børneren og der hyggede vi os med hule leg og tegnefilm. Skønt.



Imorgen skal vi besøge et vennepar og deres lille ny, nr 3 i rækken af skønne unger. Og som jeg skrev tidligere skulle der en lille gave til, et stk sengetøj. Det er ved at blive en tradition fra min side, med et personligt dynebetræk - og skulle nogen blive interesseret, ja så laver jeg dem også på bestilling. Og se, så fik jeg brugt mine små afklip fra tæppeprojektet. Synes selv, det er blevet super godt.

Håber det falder i god jord...meeen det har jeg nu på fornemmelsen, at det gør.





Mit opfrisk-en-bleg-trøje-projekt er på rettet vej. Det tager tid synes jeg, men er meget hyggeligt at sidde med. Er ikke færdig, men her kommer en lille smagsprøve på projektet.






Vi har jo købt ny bil og kæresten spørger hele tiden og vi ikke liiiige skal kører et sted hen eller om han ikke liiiige skal hente noget, et sted langtvæk...tsk tsk mænd og deres legetøj. Så imorgen står også på genbrugsjagt; altså, når nu han er så vild med at køre, ikke, så skal han da have lov, at fragte mig rundt til div. genbrugser:-) Genial idé synes jeg.

God weekend:-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare noget FINT sengetøj. Er sikker på det vækker lykke med en så personlig gave.
    Og god idé med at få manden til at agere chauffør:-)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Julie - tak for det. Det blev modtaget med stor glæde.

    Brinja - Tak og lige måde:-)

    SvarSlet
  3. SERIØST! Så du mig i Vestergade?

    SvarSlet