torsdag den 27. maj 2010

I pose og sæk

OH MY GOD...har du set det nyeste Hendes verden og deres "sy selv i store str"???
Jeg er IKKE imponeret.
HVORFOR skal en kvinde med former ALTID iklædes en sæk???
Prøv da bare at se forsiden. AJ men, hvem fanden tror, at det er noget man ønsker at iføre sig?? Hun ser jo koloenorm ud, OG det er hun ikke. PÅ nogle af de andre billeder i bladet (som også er uformelige og ikke flatterende sy selv projekter) kan man se, at hun er hverken flommet eller uformelig og sikkert ikke større end en str 44. Men i det tøj ligner hun altså en str 56 som minimum.
Men jeg bliver så harm, for ja, jeg er jo nok målgruppen med min ikke-str 38-krop. Men jeg har altså ingen intentioner om at sy et telt.
Det er tydeligvis ikke, en kvinde med former der har designet de sække eller stylet modellen. Ved han/hun ikke der noget der hedder indsnit?? Men de burde da have lært på grundkursus 1 om form og design, at kvinder med former, ikke skal gemmes i pose og sæk med snøre om hoften. Kropsforståelse, mein herren. Verstehen Sie??

Den værste må næsten være den slå om bluse med snøretræk. Aj men jeg ved slet ikke hvordan, skal formulerer min harme. Man skulle tro, de ikke havde syet en staut (prøvemodel) op inden det færdige resultat og har haft klapper for begge øjne, da de puttede modellen i denne sag. Den er jo AAAAALT for stor og det snøretræk sidder helt forkert.

YYierks.
Bare min mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar