tirsdag den 6. april 2010

Ekstra fridag

Jeg har fri idag og det er bare skønt. Min ferie for små 2 uger siden blev nemlig afbrudt en dag for tidligt pga. syg kollega og som kompensastion har jeg fri idag og det er helt OK. Sådan er det når vi kun er to i butikken, vi må være flexible på alle leder.
Nå men det jeg ville vise og fortælle, var om mit 2. tæppe som jeg jo gik igang med for et stykke tid siden. Sådan kom det til at se ud og jeg er meget tilfreds. Både med størrelsen og med farvekombnationen. Jeg har stort set kun været i den grønne-gyldne-blålige-brune verden. Og det er en verden, jeg kan lide rigtig meget. Men tankerne er allerede videre til tæppe nr 3 i den lilla-pink-korale verden.
Og tror sørme jeg starter idag, for som jeg også ville vise, er mit værksted, som er blevet helt dejligt, at arbejde i. Jeg har jo været igang med den store oprydning og været- helt usædvanligt for mig- utrolig organiseret. Skrevet labels osv. Ja uha uha. Tingene har nu deres faste plads. Jeg mangler stadig noget mere lys i loftet, et ekstra arbejdsbord og andre småting, men alt i alt er det blevet så fint.


Alle bøger, mapper, blade, knapper, bånd osv er kommet iorden.


Tråden er blevet farvesorteret.

Og så et kig på hvordan det ser ud når man træder ind..(ja der er stadig de forbandede lange paneler midt i det hele..suk.)Men se lige et clean klippebord. Hurra for det. Har diskuteret meget med mig selv om jeg overhovedet ville vise før-billedet, for det er sgu lidt flovt... men her kommer det. Træk vejret dybt og vær beredt på det værste...



Et stort FRYGTELIGT rod som bare tog overhånd og blev værre og værre. Lover det aldrig sker mere!!!!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar