søndag den 25. april 2010

Ugen der gik

Ugen er gået med syg dreng, arbejde arbejde arbejde, fødselsdag og ny bil. Ikke voldsomt meget kreativitet er det blevet til, men fik solgt en af mine kjoler til en skøn veninde. Og så skal der jo syes flere, for håber hun "sælger" den godt rundt omkring;-) Hi hi.

Mandag morgen viser sønnens 1. skoldkop sit grimme ansigt. Det var ventet, for de har huseret i børneren i et stykke tid, men vi havde håbet, at det ikke blev i denne uge de kom. Det ene sæt bedsteforældre var nemlig sent afsted på ferie søndag, det andet sæt skulle arbejde, jeg havde 3 lukkedage som ikke var mulige at bytte, så alt i alt ikke den bedste uge. Men selvfølgelig skulle det være sådan. Vi fik det løst ved, at kæresten tog et par feriedage.
Jeg var hjemme med ham mandag og der var han temlig frisk. En skoldkop slog ham ikke ud. Så vi tog på bustur ud i landet og havde den sødeste chauffør længe. Han snakkede med sønnen overhøjtaleren gennem hele turen og han fik også lov at komme op og sidde ved rattet og pille en masse ved alle knapperne (dette mens vi holdte stille og ventede på bussen skulle kører igen.). Der hvor vi tog til, lå en lille genbrug som jeg jo - hrøøm hrøøm - slet ikke vidste noget om . Det var heeeelt tilfældigt vi skulle den vej. Nåh, men den gemte ikke så meget guld som jeg havde håbet. Dog blev maskin-parken i værkstedet udvidet med endnu en strikkemaskine +tilbehør. Den var dyr. Meget dyr!!! Hele 50 kr forlangte de...røveri, ing?!!
Men jeg slog til og klappede i mine små hænder:-)

Resten af ugen tog kæresten over med den nu meget plettede dreng. Seriøst, han ligner jo en teenager i fuld acne-flor. Og man MÅ IKKE KALDE HAM PLET! Han bliver så sur..det heller ikke fair at drille, når han har det så skidt. Men det ser altså vildt ud....

Hmm kan mærke jeg bare sludrer derud af uden rigtig at have et mål...

Arbejdet kaldte i denne uge og det jo meget godt for business at der er travlt. Jeg fik dog tid den ene dag til, at brodere en masse på min trøje. Og det bliver rigtig godt, men sikke det tager tid.

Både kæresten og jeg har rigtig svært ved at prutte om priser og presse sælgere..men idag fik vi gjort det lidt. Der er helt sikkert en dygtig "prutter" der mener, vi ikke fik gjort den bedste handel, men vi blev egentlig meget godt tilfredse. Så nu venter vi på vores nye bil. Vores allerførste NYE bil. Spændende. Og vi har lovet hinanden, at den skal pudses og plejes og ikke noget med tebirkes krummer i sæderne:-) Spejderære!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar