onsdag den 17. marts 2010

Har svært ved at få armene ned


Jeg er svært tilfreds med mit tæppe.
Jeg færdiggjorde det i mandags på arbejdet og kunne ikke vente med at komme hjem og vise det til kæresten. Og nogle gange bliver jeg bare så slemt skuffet, når han ikke er lige så begejstret som mig..vi deler ikke altid smag angående stoffer og kreationer;-) Men denne gang gik den rent hjem. Han syntes det var fed; ok, han dansede ikke som mig, men han syntes faktisk, at jeg skal lave et mere der er større...hmm det er nok den bedste ros jeg kan få.
Og idag har jeg så påbegyndt et nyt tæppeprojekt. Det bliver større og forhåbentligt lige så vellykket.
Jeg har fra imorgen ferie indtil d.27.3 og J-E-G G-L-Æ-D-E-R M-I-G!!!!!!!
Jeg har flere opgaver på programmet. Men især mit værksted står øverst på listen. Der skal ryddes op, ryddes ud og bare skabes overblik. Tør slet ikke vise hvor slemt det står til dernede...Men først skal vi have nogle dage i det skønne Klitmøller, hvor vi skal slappe af og have vind i håret.


3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot.
    Glæder mig til at se det næste tæppe du får lavet.

    Må vist i gang med klippe stof i stykker, så jeg kan få lavet et tæppe til mig selv.

    God torsdag.

    Kh. Dianna

    SvarSlet
  2. 1000 tak:-)
    Ja det er bare i gang med saksen.
    Kh Ulla

    SvarSlet
  3. Hold da helt k..., hvor er det et fedt tæppe!! Hvis du keder dig, kunne du jo også lige lave et til mig...eller noget ;-)
    Skide godt gået!

    SvarSlet