tirsdag den 23. marts 2010

Overblik

Er det jeg mangler!!!

Er gået i gang med den store oprydning i mit syværksted. Vi snakker små 20kvm fyldt til bristepunktet med stof, garn, knapper, samt ting der ikke skal være der; kasser med legetøj, kasser med sønnens babytøj, mega lange paneler der egentlig skal sidde langs væggene i køkkenet!!!! Strikkemaskine der skal pakkes ud og arrangers så den bliver brugt, blade i kæmpemasser - der er nok 1 eller 2 der kunne ryge ud. Mønstre der ligger i total uorden, mapper med min gamle butiks bilag..hvor lang tid skal man beholde sådan nogle?? Og jeg kunne blive ved.

Det er mit værksted, men samtidig er det også blevt brugt, som afsætningsrum for ting der ikke blev plads til i pulterrummet. Og det er bare forstyrrende, når jeg skal rode med mit allerbedste legetøj.

Jeg har prøvet, at tage gode ideer fra Dorthe og jeg håber det hjælper mig:-)

Nå, tilbage til kaoset i kælderen.

2 kommentarer:

  1. Hvis nu du finder noget af det der overblik og får lidt i overskud, så send lige lidt i min retning, ik´ :)

    SvarSlet
  2. Lykke til med opprydning, det kan hjelpe på mye det og få litt orden rundt seg. God påske videre. Masse hilsen Turid

    SvarSlet