lørdag den 9. februar 2013

Fastelavn


               

  

I år nægtede den store dreng, at lade mig sy en fastelavnsdragt til ham. Han VILLE være rød ninja og troede simpelthen ikke på, at jeg havde sy evnerne til sådan en dragt. Og da han spurgte mig, hvad sådan en ninja havde på maven og jeg ikke vidste det, ja så var sagen ligesom afsluttet helt. Det var BR rød ninja dragt eller ingen udklædning.

Godt man så har endnu et barn, så man kan få lov, at lave lidt ekstra sjov ved symaskinen. Jeg fandt inspiration på Pinterst til Ottos dragt. Egentlig skulle han bare have haft en tigerdragt på, jeg syede til Ludvig i den alder, men den plan ændrede sig jo.

Så en indianer skulle det være.
Desværre for Otto fik han feber Onsdag aften og har været hjemme lige siden, så ingen fastelavnsfest til ham i denne omgang.
Men dragten kan jo stadig bruges til leg, ja faktisk kan Ludvig også passe den.
Jeg tog billeder undervejs til en DIY, men skal lige have set dem igennem, for lyset er så dårligt i min sy kælder.

Feber Otto med hovedbeklædning.

1 kommentar:

  1. Hi hi- ja, "godt" vi har BR :)
    Han er nu farlig fin ninja :)

    SvarSlet