onsdag den 21. december 2011

Decemberhygge og fejlkøb

Her lidt stille for tiden. Jeg synes, den ene dag tager den anden og nu er det sgu lige straks juleaften...!!!
Hvor blev december lige af?
Ja, hvor blev 2011 af. Min lille bitte baby er nu 9 mrd, whaaaat? og er ikke så lille bitte mere. Har sgu da lige gået rundt med megamave og bækkenløsning...Syntes året er gået skrækkelig hurtigt, eller er det bare mig?

Lidt decemberhygge er det da blevet til.
Jeg fandt disse kage-udtrykkere-figurer (hvad hedder det egentlig??) i genbrugen her forleden til bare 5 kr stykket. De er pænt store sådan ca. 8-10 cm, så der er grundlag for en ordentlig småkage. Og vi har afprøvet dem. Udstikkeren fejler ikke noget, meeen min småkage-bagnings-erfaring ligger på et meget lille sted, sååehh, synes altså de blev noget tørre. Meget melsmag, knap så meget lækker småkagesmag.
Well well, man kan ikke være god til det hele og vigtigst af alt, så hyggede knægten sig med forklæde, kagerulle, udstikning og dejspisning. En rigtig bagermester var han.



Jeg havde gjort et fint køb på julemarkedet; En super lækker uldstrik djævlehue fra Duddelutte. Desværre kan Ottomanden kun lige knap og nap passe huen. Øv altså, det duer jo ikke.
Så hvis du har en baby eller kender en, der skal have skønne grønne striber på hovedet, så kan du købe den for 70 kr inkl. porto (jeg gav selv 75kr for den.)
Otto er 9 måneder med et ganske almindeligt babyrundt hoved. Så jeg tænker, at den kan bruges fra en 4-5 mrd og frem.
Den er drønlækker, virkelig flot strikket og ikke spor krads.
Så ærgeligt, hvis den bare skal ligge i min skuffe og ikke blive brugt.



God dag til jer alle:-)

2 kommentarer:

  1. Ved du hvad? Det er ikke småkageudstikkere, dem der...Det er forme til spejlæg ;) Du skal vippe håndtaget op, slå ægget ud i formen direkte på panden, og voila; formstegte spejlæg!

    SvarSlet
  2. Hahahahaha ja så blev jeg så meget klogere:-D

    Så må det også prøves, hihi.

    SvarSlet