søndag den 11. december 2011

Langt om længe..


Var jeg inde og se Breaking Dawn 1 og hvad skal jeg sige.....hmm, lidt skuffet og ikke mindst vildt irriteret. Arjmen, jeg ved bare, at den kunne have været lavet SÅ meget bedre.
Nu er jeg i forvejen ikke særlig meget, faktisk slet ikke, til sådan en slags film. Alt det der overnaturlige Harry Potter pis og Ringenes herre er slet slet ikke mig. Men Twilight fangede mig fra starten, trods min modvilje til at se den dengang..men suk, en god kærligehedshistorie og fedt univers der i Forks.
Det der så sker her i filmen er, at ulvene lige pludselig lyder som Darth Vader...fuck hvor nedtur. Så dårligt efter min mening. Og brylluppet, som jeg havde glædet mig rigtig meget til...jap jap og så nogle rigtig dårlige taler. Øv øv.

Man kan så glæde sig over, at Edward stadig er Edwardlækker, faktisk igen lige så lækker som i første film, hvis ikke mere. Yep!
Bella er stadig Bella, befippet og smuk.
Jacob er blevet en bedre og mere moden honkeydory ulv og taler knap så meget gennem næsen som før.
Desværre er Charlie ikke så meget med, han er ellers altid god for en lun bemærkning.

Og sådan blev jeg lige filmanmelder...og skal da helt sikkert ind og se sidste film om bare 1 år. Hø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar