tirsdag den 2. august 2011

Vil du lege?


For et stykke tid siden var jeg hurtig på tasterne ovre hos Mette. Hun havde gang i en pakkeleg og det siger man jo ikke nej til, vel....min pakke indholdte ovenstående. Lækkert retrostof, Mettes egne skønne hæklerier i form af suttesnor (blev jo fluks taget i brug til Ottos vildtfarende sut), nøglering og hårelastikker, der var også lidt sjov til den store dreng. Han er vild med tape, så den hapsede han. Rasmus Klump er også en af hans venner;o) Virkelig lækre sager, synes jeg. 1000 tak Mette;o)

Nu er det så min tur til at lege pakkeleg. Og din hvis du har lyst... Jeg skal nu sende en pakke tilbage til Mette og hvis du har lyst til at lege med, så er det de to første på kommentaren der deltager. De får så pakke fra mig og skal efterfølgende sende en pakke retur til mig og sende pakkelegen videre på deres blog til 2 nye deltagere und so weiter. Der er ingen regler for hvad pakken skal indeholde, det er helt op til én selv at finde på.

Har du lyst, så er pakkelegen hermed sat i gang;o) Det da en dejlig måde, at stå af feriehesten, ikk?

4 kommentarer:

  1. Det er mega lang tid siden jeg har været med i det, jeg er på, det kunne være skægt :)

    håber jeg er hurtig nok.

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Uh, det vil jeg da vildt gerne prøve at være med til. Hvis jeg når det. Det håber jeg jeg er :-)

    SvarSlet
  3. Øv, for sent på den - må holde øje med pakkelegen ude i blogland :)

    SvarSlet
  4. Super i vil lege med;o)

    Sara og Rie, i kan maile jeres adresse på togu@familie.tele.dk

    Kh Ulla

    SvarSlet