søndag den 7. august 2011

Award


Jeg har fået denne fine award af Rie med havregråd i håret;o)
Reglerne er:Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
Man skal svare på 5 spørgsmål

Og de kommer her....

Sp. 1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Efter et par år kun at have læst blogs, tænkte jeg det kunne være sjovt, selv at prøve det.
Tænkte også, at det kunne være en måde, at sparke mig selv lidt bag i mht. at få lavet og fremvist lidt af mine nørklerier.


Sp. 2: Hvilke blogs følger du?
Mange forskellige. Både krea og non-krea.


Sp. 3: Favoritfarver
 Grøn. Altid grøn. Army, græs, gran, flaske osv..bare ikke lime. eller jo, den ægte lime, som frugten. Men ikke den de kalder lime i div. supermarkedsinteriørafdelinger.
Gul. Sennepsgul.
Blå. Klar mørk blå. Uhmm.
Lilla. Mørk dyb auberginelilla.
Petrol. Turkis. Klitmøllerblå.


Sp. 4: Favoritfilm?
Åh nej, bliver altid blank for titler når jeg får sådan et spørgsmål..men men, Twilight har jeg set en del gange nu. You´ve got mail (ja jeg springer lidt rundt i genrene) kan også altid ses igen. Away we go er skøn. Where the heart is, også en skøøøn film. Kat på et varmt bliktag og Cool hand Luke.


Sp. 5: Hvilke lande vil du besøge?
Der er mange steder jeg gerne vil hen..Grækenland, Italien, Spanien, Argentina, Usa, Mauritius, Irland.


Blogawarden giver jeg videre til:
Rosenheimer
Sneglcille
Om livet i al almindelighed
CopenhagenDaily
Karkovski

Jeg må indrømme, at jeg ikke har tjekket op på faste læsere hos de forskellige. But who cares...de er alle et besøg værd;o)

1 kommentar:

  1. Hej Ulla. Tak for awarden. Jeg har ikke nogen fast læser funktion, så godt du ikke spildte din tid med at tjekke op på den :-)

    SvarSlet