fredag den 20. november 2009

Endnu en give away

Aij, men det jo det rene slaraffenland med alle de give aways her i blogland. Her hos Rakel udlodddes der virkelig lækre ting fra Box de luxe. Rakels blog er et kig værd og det er ikke kun pga. give away. Hun laver ret skønne ting!

Imorgen har jeg "hyret" min mor til at hjælpe mig med kæmpe oprydning/udrydning/organisering/systematisering/motivator, ja kald det hvad du vil. Hun er skide god til at holde gejsten, når det gælder oprydning og det er jeg ikke. Jeg går hurtigt død og så ender det med, at alle de ting der skal ryddes op, bare ender et andet sted, fx. på køkkenbordet, og så kan det lige der i tre måneder. Men det gider jeg ikke mere. Jeg vil have rene flader!! Og hun er ligesom en duracell-kanin på det punkt. Hun går ikke i stå.
Jeg ved godt det er fjollet, at en på 30+ skal have sin mor til at hjælpe med at rydde op. Men det gør det ikke mindre sandt. Mit navn er Ulla og jeg er bare dårlig til at rydde op og organisere ting. (Så er det i skal sige hej Ulla..)
Men jeg glæder mig til imorgen. Jeg har lyst til at rydde op, så måske lykkes det for mig. I hope so.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar