onsdag den 11. november 2009

Give away og gaveleg

Man kan godt mærke julen er på vej, med alle de gaver i omløb her i blogverdenen. Der er give- away her hos mrs cakeaholic. Hun har 1 års dag på bloggen og udlodder derfor en spændende gave...Uhh krydser fingre.



Og så var jeg så heldig, at være den første der meldte sig hos Ulla i hendes gaveleg. Og det
forpligter jo, så de første tre der har lyst til at lege med og som skriver en kommentar hos mig, vil modtage en gave fra mig inden for et par uger. Har du lyst til at lege med og give tre andre gaver, så skriv en kommentar:-)
Denne leg er nu slut, en ny er begyndt..

4 kommentarer:

  1. :-)jeg vil meget gerne være med:-)

    SvarSlet
  2. Super Mummimom, hvis du sender mig din adresse på ullaib@hotmail.com, så kommer der en gave med posten inden længe:-)

    SvarSlet
  3. Kære Ulla, tak for den fine gave:-)

    SvarSlet
  4. Det var så lidt:-) Håber den kunne bruges.

    SvarSlet