søndag den 8. februar 2009

Ingen mus i chefens hus..please

Hmm søndag aften har aldrig været min favorit aften, mest fordi at nu ved man at weekenden er slut og at der venter en mandag morgen, som så absolut er min hade morgen.
Men i aften er det også fordi jeg ved, hvad der måske venter mig i morgen tidlig på arbejdet..mus i fælden eller hvad jeg synes der næsten er endnu værre, en fælde uden godbid. Hvilket jo så vil sige en snedig (heldig) mus. For en uge siden vidste jeg ikke, at jeg havde muse-fobi, men tirsdag (hvor jeg var alene på arbejde) var der én i fælden (gyser stadig ved tanken) og derefter har der været en og nuppet godbidden uden fælden har klappet. OG JEG KAN IKKE HA` DET!!
-jeg håber min kollega er der før mig....

Intet kreativt er sket denne weekend, men der skal snart produceres fastalavnsdragter til os alle 3. Der er inviteret til fastalavnfest her i huset på sønnens fødselsdag og alle, dvs. store som små skal komme udklædt. Kæresten er ikke begejstret for idéen men jeg glæder mig:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar