onsdag den 25. februar 2009

2 år

Idag fylder min skønne søn 2 år...det er helt vildt synes jeg. Det er gået så hurtigt og fra at være en lille baby er han nu en (forholdsvis) stor dreng. Som snakker og griner og som spørger "hva´laver du?" Han er dejlig dejlig dejlig. Elsker når han tager mit hoved i sine små bløde hænder og giver mig kys og kram. Stod det til mig skulle vi kysse og kramme hele tiden, meeen det gider han alligevel ikke. Og det er måske meget sundt;-)

Han elsker at lege og tumle vildt med sin far, bygge tårne og alt hvad der har med tog, bus, traktor og lastbiler at gøre.

Det er en sjov alder lige nu og jeg glæder mig til det næste år.


- en fremtidig arkitekt måske..

1 kommentar:

  1. Kan ikke kommentere på creme indlæget (?), så derfor bliver det her. Glæder mig, at du er glad for cremen. Mht. til linket; (eksempel)
    du kan skrive: rikke, som du herefter markerer. trykker på ikon: vedhæft. og derefter min http.adresse. tilsidst plejer jeg at farvelægge også, så man kan se det tydeligere.
    Var det til at tyde ? Lækre bukser i øvrigt;)

    SvarSlet