torsdag den 5. januar 2012

Idag må man bande

Så er der lagt i indkøbskurven.

For sikke da et pisselortepissevejr idag...(også idag). Længe har jeg overvejet disse støvler og idag besluttede jeg mig for, at jeg ikke ville vente længere. Gåturen til børnehaven idag afgjorde det. Så da Ludvig var afleveret i varmen, skyndte jeg mig hen i Intersport, hvor jeg mente, at de havde dem. Og det havde de, bare ikke i min størrelse. Endnu flere bandeord kom ud af min mund. Men hurtigt hjem på computeren, herind hos Eric Scott og YES SIR, så er de sørme på udsalg. Og endnu bedre (næsten), der er ingen fragt. Så 300 bobs er betalt og snart har jeg tørre fødder. 

1 kommentar:

  1. For fede støvler - jeg har jo så fluks forelsket mig i de brune af slagsen, desværre havde de så ikke mine i den rigtige str, så nu må jeg på jagt ;D Ellers super pris...

    SvarSlet