lørdag den 28. maj 2011

Give away skudt igang


GIVE AWAY

Som jeg skrev igår, må det være min tur til at give. Så nu er det nu, hvis du vil have lunet hænderne i dette lille strikke-kit fra Helga Isager, Amimono.
Det indeholder garn og opskrift på et par vanter/håndledsvarmere
med klokkekant
Fat mod selvom du ikke er en strikkemester, så er dette kit forholdsvis nemt at gå til, ellers kan det snildt bruges som værtindegave eller du kan jo lokke din bedste strikkeven til, at strikke for dig;o)

Har du lyst til at lege med, så er reglerne helt som de plejer..
1 lod for kommentar på indlægget.
2 lodder for kommentar og bliv fast læser,
 -er du allerede en af mine søde faste læsere, gælder det selvfølgelig også.
3 lodder for kommentar, fast læser og link på egen blog.

 Der bliver trukket en vinder 1.juli.
Håber du har lyst til at lege med.




23 kommentarer:

  1. Hejsa
    Skynder mig at kaste 2 lodder i puljen, med håb om at være heldig.
    Knus Dianna

    P.s. Har fået væven hjem nu. Glæder mig til en dag jeg får tid til at kigge på den og måske få vævet lidt. Tak for den.

    SvarSlet
  2. sikke et sødt sæt. er ikke så sej til det med at strikke, men måske dette kunne være en grund til at få det opfrisket :) jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  3. Hej!
    2 lodder fra mig. Håber meget at jeg kan få en strikkeven til at hjælpe mig, hvis jeg er så heldig at vinde. Jeg er bedst til at hækle, nemlig:)
    Kh Puk

    SvarSlet
  4. Hej Ulla :-)
    Åh, det ville være skønt at vinde!! Jeg vil rigtig gerne være med og jeg snupper 3 lodder, tak :-)

    SvarSlet
  5. Eiii - skøn give away - og spændende blog du har :) Jeg er med på 3 lodder og glæder mig til at læse med. Kh Dorte

    SvarSlet
  6. Så dejligt i vil lege med;o)

    Dianna, jeg glæder mig til, at se hvad du får lavet af spændende ting på væven.

    Dorte, velkommen hertil;o)

    SvarSlet
  7. Spændende give-away. Glæder mig til at følge din blog. Deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  8. Sikke en fin give away. Den vil jeg gerne være deltage i med 2 lodder, som ny fast læser :)

    SvarSlet
  9. Jeg er med på to lodder :)

    SvarSlet
  10. Lad mig da endelig være med her. Spændende!
    3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  11. 2 lodder til mig , sødt sæt :-)

    SvarSlet
  12. Jeg vil også gerne være med, og napper 2 lodder :-)

    SvarSlet
  13. Yarn is always welcome at our house.
    1 lod
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. lækkert garn, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  15. Super lækre sager :) Jeg vil meget gerne deltage med tre lodder :)

    SvarSlet
  16. Fin giveaway! Jeg vil meget gerne være med på to lodder.
    Knus Elsebeth mit-stuff

    SvarSlet
  17. Det ser lækkert ud jeg tager 3 lodder

    SvarSlet
  18. Det kunne jeg godt tænke mig at vinde... Et lod til mig tak

    SvarSlet
  19. Rigtig fin give away, 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  20. wow! wow!
    amazing Giveaway!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    3 lodder
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  21. Aiiii, sikke en dejlig giveaway. Håber jeg kan nå at være med på falderebet - 3 lodder herfra.

    SvarSlet