søndag den 6. september 2009

Minimegasjov


Så er der søde sager hos minimega, men du skal skynde dig for fristen er søndag midnat. Når du det ikke, så fortvivl ej, for der er mange søde sjove sager til gratis download. Og selvfølgelig en super fed shop med alle de fede prints. Skynd dig forbi.
Bortset fra det, har det været en lorteuge. Tandlægebesøg = 2 huller + div rens, flour tjek osv= Megaregning på over 3000!!!!!
Ikke nok med det, Så fredag nat blev min cykel stjålet!! Med barnesæde!! Hvor ond er man så?? Forpulede tyv må du falde og brække alle knogler i din onde tyvagtige krop!! Ja jeg er pissesur. Ikke bare fordi jeg skal ud og købe ny, men det er jo mit transportmiddel. Den jeg henter og bringer sønnen på. Så irriterende!
En dyr uge må man sige, og hvad har jeg fået ud af det ud over smerte????? (lyser selvmedlidenheden langt væk?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar