onsdag den 29. august 2012

Lagersalg

Kan i mærke det? Sommeren er ved at være forbi; kølige morgener, korsedderkopper og deres fine spind overalt i haven, de lyser aftener er passé, efterårsdepressionen sniger sig langsomt ind på én...Jeg er IKKE klar til det endnu!! Sommeren har været alt for kort og jeg har brugt alt for meget tid på, at tænke, spekulere, overveje og endelig beslutte, at kvitte mit job. Ikke nogen nem beslutning, men nødvendig. Håber jeg..åh, jeg håber, det er det rigtige jeg har gjort.

LAGERSALG
Ny tider kræver oprydning og jeg har fundet fine sager fra Blueberry milk lageret, som jeg nu sælger billigt. Priser er INKL. porto. Skriv endelig hvis noget frister.

Uroer 120 kr.
Førpris 220,-

Uro #1

Uro #2

Uro #3

SOLGT

Rangler 45 kr
Førpris 89,-
Ved bestilling skriv billede nr og ranglens nr.

Billede 1

Billede 2

Billede 3

Billede 4

Barnevogns tæppe, puttetæppe, babysvøb..
Kært barn, mange navne.
170 kr
Førpris 299,-


Herlige retrostoffer sat sammen i store og små felter.
Tæppet måler ca. 77x106 cm

Bagside af blød velour i sart rosa.

4 kommentarer:

  1. Rigtig fine ting du laver - jeg skal selv i gang med et lille tæppe til min Carla, men bliver ved med at ombestemme mig mht. farverne.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina;o)
      Mht. dit tæppe projekt er det bare, at gå i gang uden, at tænke for meget over det. Bliver det ikke helt som du ønskede, får du fornøjelsen af, at lave et til...Win win;o)
      Kh Ulla

      Slet
  2. AAAAAArghhh ....det er bare så fint - det hele. Må lige nu aktivt huske mig selv på at jeg virkeligt ikke har brug for et babytæppe. Men det ville jo altså være fint i min stol...også uden baby.

    SvarSlet
    Svar
    1. Men Line, du HAR brug for det. Og din stol vil elske det tæppe...you know it;-D

      Slet