onsdag den 11. april 2012

Ny bluse

Ny bluse er kørt igennem maskinen.
Ganske enkel sommersag med et bærestykke i smock der sidder på hoften. Jeg har brugt en lækker viscose fra Stof2000.




Har for første gang lave eget skråbånd...eller det er i hvert fald første gang det er lykkedes.


Jeg har sprættet en Vero Moda sag op, da den var skredet i søm/stof og ikke stod til at redde. Men modellen kunne jeg rigtig godt lide, så klip klip og tegne tegne, så var der et fint mønster til en sommersag. Jeg har lavet lidt ændringer, som at gøre kroppen 5-6 cm længere, halsudskæringen er ændret fra originalen og ærmene har jeg også lavet lidt anderledes. Men som et grundmønster fungerer det super. Der skal helt sikkert laves flere sommersager.

2 kommentarer:

  1. den ser godt nok fin ud. du er jo en haj til det med at lave tøj!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Rie:-)

      Slet