tirsdag den 20. marts 2012

Same same


Okay, min retrostof samling er ikke nær så stor som Lines eller Ullas (desværre) til, at kunne lave flere "same same" indlæg. Men ét kan jeg da lave.

Det hele startede for 35½ år siden for at være helt præcis. En bryllupsgave til mine forældre. Fra hvem ved jeg dog ikke. Men to smukke sæt sengetøj i blå og grøn i det her sky agtige print, som jeg har beundret og elsket lige så længe jeg kan huske.
De to sæt havnede hos mig, da jeg indkrævede alt retro hos mine forældre. De har ligget i mit syværksted længe, med tanke om hvad jeg kunne få ud af dem. Men dog er saksen aldrig kommet dem nær. Jeg kan ikke klippe i dem. Sådan er det.

Idag har jeg modtaget endnu en variant. Den grønne/røde. Og lækkert, det er det altså. Købt her i restekassen hos Sara. Den brune købte jeg en ordentlig bid af hos Helene

Der findes med garanti flere varianter. Kender du til andre og har du noget liggende??

2 kommentarer:

  1. Åh hvor er de fine de andre farver, sig endelig til hvis du kan undvære bidder af dem, så køber jeg gerne :)

    SvarSlet
  2. Hej Sara,
    Den brune kan jeg godt undvære noget af, men som sagt er det blå/grønne intakt sengetøj, som jeg ikke nænner at klippe i:-)
    Får lige målt det brune og vender tilbage til dig.

    SvarSlet