torsdag den 1. marts 2012

Mød Otto

1. dag i vuggestue har slået Otto omkuld. Vi var der kun i 45 min. men hindbærsnitten var putteklar allerede inden vi trådte ind ad døren. Men han klarede det så fint alligevel. Nye ansigter, nye børn - de kommende legekammerater, nyt legetøj, nye lyde og lugte. Han tog det hele ind med store nysgerrige øjne og et skævt smil. Jeg tror og håber på han falder godt til.
Men altså, han sover nu og har sovet i snart 3 timer uden det mindste kvæk. Så jeg har været i værkstedet og har lavet denne lille Otto Krammefyr. Han er noget så blød og lækker at røre ved. Tanken er, at han skal være Ottos (altså min lækre hindbærsnitte) nye kramme/sove/putte ven henne i vuggestuen.
Han har dejlig lange arme og ben som man kan pille ved. En af Ottos yndlingsbeskæftigelser.
Når han vågner, så skal de introduceres og så må vi se om min plan lykkes.



Med broderet navn, very fancy.
Ikke lige nogle sting du finder i broderihåndbøgerne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar