mandag den 20. februar 2012

Frugtposer



Jeg kan rigtig godt lide at lave frugtposer. Når der tikker en bestilling ind, bliver jeg helt elektrisk, for så skal der leges med stoffer, mønstre, farver og bånd. Ved denne bestilling fik jeg stort set frie hænder og det er jo både skønt og lidt angstfremkaldende. For kan de nu lide hvad jeg har lavet. Det håber jeg. Jeg er selv ret godt tilfreds med resultatet. 

Mangler du frugtposer så er du velkommen til at kontakte mig enten her på bloggen eller på Amio
Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. De er HELT VILDT fine:) Rigtig gode farvekombinationer. Og ungerne elsker alt med navn. HVorfor skulle de dog ellers skrive det på alle væggene herhjemme;)))

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lis:)
      Jeg er også selv blevet godt tilfreds med poserne.
      Mht. navne på væggene, så må det jo bare betyde, at de er vildt stolte og glade for deres navn (modsat fx. mig, jeg HADEDE mit navn da jeg var barn) og dét er da positivt;o)

      Slet