lørdag den 29. oktober 2011

Tillykke til de to heldige bogvindere

Det var med lukkede øjne, spænding og store forventningsfulde grin, at størstedrengen agerede lykkens pamfilius. Tænk, at der ikke skal mere til for, at underholde en 4½ årig. At få lov til, at sætte en streg med lukkede øjne, wuptihooo det var sjovt:-) 
Første streg landede hos Line og anden streg startede hos Gitte.
Line løber derfor af med Børnenes idébog og Gitte skal til at sy lækkert retrotøj:-) Tillykkeeee!!!
I må meget gerne maile jeres adresse til mig:-)



Ville ellers rigtig gerne fortælle om min lækre massage, men men men....min veninde som jeg havde spa-date med, kontaktede mig sent igår aftes og aflyste pga. sygdom. Øv øv, og da det var en gave fra mig til hende, ja så synes jeg ikke, jeg ville tage derhen alene. Lige så snart hun er på benene igen og klar til spa, så skal vi afsted.

2 kommentarer:

  1. Er du vimmer mand. Det er den første give away, jeg nogensinde har vundet! Jubiii :D Jeg sender en mail med det samme.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. wauuu, hold da op hvor er jeg dog heldig med give away i øjeblikket.... super lækker bog jeg har vundet, jeg skriver lige en mail til dig..
    Kh. Gitte

    SvarSlet