søndag den 2. oktober 2011

Give away skydes igang

Når jeg støder på disse bøger i div. genbrugser, så kan jeg altså ikke bare lade dem stå. Heller ikke selv om jeg har dem i forvejen. Jeg har jo som sagt gang i en oprydning herhejemme og har så fundet et par dubletter, som nu kan erhverves her i min lille give away.
Begge bøger er i ret fin stand og der er mønsterark med i "Tøj du selv kan sy." Idébogen er fuld af, ja.. gode idéer til krea-leg med børn og barnlige sjæle. Måske er det her, Shane har lært sin kunst i tidernes morgen??



Der bliver to vindere. En bog til hver.
I din kommentar skriver du hvilken af bøgerne du helst vil have og det første trukne lod får "førstevælger-retten."

1 lod for en lille kommentar
2 lodder for kommentar og fast læser
3 lodder for kommentar, fast læser og link

Udtrækningen bliver lørdag d. 29.10.





21 kommentarer:

  1. skønne bøger, 3 lodder.)

    SvarSlet
  2. Jeg napper 2 lodder og krydser fingre for at Børnenes Idebog vil blive min :-)

    SvarSlet
  3. Dejlig giveaway. Jeg er med på tre lodder!

    SvarSlet
  4. Skønne bøger!
    Desværre kan jeg overhovedet ikke sy, og børnenes idebog (sjove og inspirerende ideer i den bog) har jeg "desværre" i forvejen.

    SvarSlet
  5. Skønne bøger - deltager med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  6. jeg vil meget gerne være med på 3 lodder
    gitte

    SvarSlet
  7. De bøger ser altså totalt hyggelig ud! Jeg kan godt forstå du ikke kan stå for dem, når du støder på dem i en gengrugsbutik:)

    Jeg vil gerne deltage om børnenes idé bog med to lodder (fast læser + kommentar) :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  8. Haps jeg snupper lige 2 lodder :)
    Kommentar+fast læser
    Jeg vil gerne vinde bogen af Elsebeth G.
    Kom lige forbi via Louise som har købt et flot vattæppe ved dig.
    Glæder mig til at følge dig.
    kh Libbie

    SvarSlet
  9. 3 lodder til mig ;o)
    Hilsen Karina

    SvarSlet
  10. 2 lodder fra mig, jeg drømmer om sybogen, da jeg allerede har den anden:-)

    SvarSlet
  11. Orv, dén Elsebeth Gynther bog ville jeg gerne have fingrene i...
    Så jeg hapser lige 3 lodder! :)

    SvarSlet
  12. Jeg er med på to lodder og vil meget gerne vinde Tøj du selv kan sy, for den har jeg nemlig ikke.

    SvarSlet
  13. Snupper 3 lodder - link i min blogroll. Det skal være børnene idébog :)

    SvarSlet
  14. Jeg vil elske at vinde "Tøj du selv kan sy" - et lod.
    Købte den på et tidspunkt i en genbrugsbutik, men fandt senere ud af at mønsterarket manglede.

    (Jeg har lige skudt en give away i gang,måske er du interesseret?)

    SvarSlet
  15. Jeg vil også gerne vinde "tøj du selv kan sy".. to lodder i puljen..

    SvarSlet
  16. Sikke fine bøger. Jeg er med på 3 lodder ;)

    -karenbykaren

    SvarSlet
  17. Jeg vil geren vinde Børnenes Idebog, da den er rigtig slidt den jeg har:)
    Jeg deltager med 2 lodder, og glæder mig til at følge dig..

    SvarSlet
  18. Børnenes idébog er favoritten her. Er med på tre lodder!

    SvarSlet
  19. Wee, jeg kan lige nå det. To lodder tak :) Og jeg håber på Børnenes Idebog.
    Kh Line

    SvarSlet
  20. Hej - håber lige at jeg kan nå at være med. Super fin give away. Jeg deltager med 2 lodder.
    God dag:-).
    Hilsen Trine

    SvarSlet