onsdag den 19. oktober 2011

Craft it forward


Dette billede var jeg så heldig, at få fingrene i, da jeg tilmeldte mig hos Maria i hendes Craft it forward.
Jeg er SÅ vild med det.
Nu er det så blevet min tur til at give videre og tilbage til Maria.

Vil du være med? Og har du lidt tålmodighed og kan du lide at blive overrasket??
For situationen er den, at jeg ikke har forberedt noget og at jeg lige nu arbejder hårdt for, at få lavet en vis portion produkter til Roskilde julemarked. Jeg skal nemlig dele stand med Line og vi har (selvfølgelig) sat os på en af de store stande..(streeeessss.)

Men men, jeg lover højt og helligt at crafte noget forward hurtigst muligt.

Det er de fire første, som skriver en kommentar der er med. 
Reglerne er: Fire egenkreationer ud-og du får fire tilbage. Helt enkelt.

2 kommentarer:

  1. Uhh MIG! Jeg ved bare, at jeg vil have noget du kan lave!

    SvarSlet
  2. Nej, nu tager jeg altså chancen og melder mig. Synes det er et fedt koncept, så nu må det prøves.
    Jeg er så vild med dine clutches i skind og dine quiltede punge, men forstår selvfølgelig godt, hvis det ikke er de ting, du giver væk. Vil bare rose dig for dine fine ting.

    JEG ER MED!
    Kh Puk

    SvarSlet