fredag den 15. juli 2011

F**''CK...

F*ck jeg er træt. Tror ikke det er mange timers søvn jeg har skrabet sammen. Så tænker du nok, at sådan er det med små bebser i huset...men næh, det var sgu ikke ham der holdte mig vågen. Det var den store dreng. Han vågner og siger at han så tøjet bevæge sig (han kan se ud på gangen, hvor der hænger noget tøj over trappegelænderet)....ahhh Hva?? siger jeg. Det bevægede sig, siger han igen....hmm ok, ingen panik (er dog ved at skide lidt i bukserne af skræk, er møgbange for spøgelser), det er bare noget du har drømt, siger jeg. Nej, jeg havde åbne øjne, siger han. Hmmm, nå men vi skal sove nu, klokken er 2.55 og jeg ved jo godt hvem der snart vågner og skal have mad.. Så han kommer med ind i sengen, og der ligger han gudhjælpemig og kan se ting bevæge sig. Bliver ved med at rejse hovedet op og stirre (nu er jeg seriøst bange, altså kan han se noget eller hvad??) bliver dog ved med at sige, der er ikke noget, lig dig ned og sov. Lidt senere da jeg har dvalet lidt, kan jeg høre ham sige bøh, bøh. Vender mig om og ser ham sidde op og stirre hen mod døren og sige bøh. F***********************CK!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar