lørdag den 30. april 2011

Heldige mig


For en uge siden dumpede der denne skønne gave ind af døren fra Mette, med det fedeste blognavn iøvrigt!!!
Jeg havde vundet en lille gaveleg hos hende og det er jeg rigtig glad for. Se lige et skønt baby betræk med de sødeste dyr på, en skøn træperle kæde til mutti her, Rice viskestykker som man jo kun kan blive glad i låget af, at se på og fine knappenåle. Så føler man sig heldig;o)

Følte mig også ekstremt heldig, ja jeg ligefrem hoppede af glæde, da jeg her på vores lille Sverigestur, fandt dette betræk i en second hand. Og så var der 2 betræk endda, ja sgu!!! Hvor heldig er man så?? Tror ikke saksen kommer i nærheden af dem, tror de skal soves i....har ikke helt bestemt mig endnu.

3 kommentarer:

  1. Hej Ulla.
    Sikke nogle lækre sager. Hvor er du heldig.
    Jeg har lige modtaget garnet og tudind tak for det. Nu har jeg vildt dårlig samvittighed over at jeg ikke har sendt dig retrostoffet endnu (rød i hovedet smiley!). Det sidste lange stykke tid har været ret hektisk for mig, men nu skulle overskuddet snart vende tilbage igen (for en tid) ;-) Jeg sender hurtigst muligt og beklager på det groveste min langsomhed!
    God weekend :-)
    VH Trine

    SvarSlet
  2. Tak for stoffet. Låååve it!!

    SvarSlet
  3. Ha ha! Hvor fantastisk at du har hældt bebs den gale vej i slyngen :-)
    Min Kleinsmekker ligner meget din og jeg GLÆDER mig til at afprøve den. Jeg har heller ingen erfaring med ringslynger, så måske du kan give mig nogle fif til den tid.

    SvarSlet